Home › Przyzwyczajenia dobre dla twojego zdrowia

Przyzwyczajenia dobre dla twojego zdrowia

Ludzie żyjący obecnie posiadają znacznie większą wiedzę dotyczącą dobroczynnego czy szkodliwego działania niektórych substancji na nasze zdrowie. Jednak mimo to nadal sporo nas kontynuuje niezdrowe nawyki, które mają fatalny wpływ na nasze zdrowie i samopoczucie. Warto uczynić parę niewielkich kroków, aby dostrzegalnie polepszyć jakość własnego życia. Gdy rano budzisz się dźwiękiem budzika, nie nastawiaj drzemki tylko podnieś się od razu, wtenczas będziesz o wiele mniej zmęczony. Pierwszym napojem, jaki wypijasz z rana musi być szklanka wody a nie kawy, tą należy pić nie szybciej niż 30 minut po śniadaniu.

Poranny posiłek jest ważny, otrzymujemy z niego energię do pracy, dobrze żeby był urozmaicony, zwykły pączek z marmoladą nie wystarczy.

Jeżeli masz czas, przed opuszczeniem sypialni wygospodaruj kilka minut na rozbudzenie ciała.

Wówczas dotlenisz umysł oraz ciało, zyskując mnóstwo energii.

Regularna aktywność fizyczna jest kluczem do szczupłej figury.

W tym przypadku nie musisz zapisywać się na siłownie, staraj się po prostu trenować jak najwięcej. Wybieraj długie spacery oraz jazdę rowerem zamiast auta. Staraj się wybrać raz w tygodniu na basen czy jogging. Naucz się ćwiczyć w domu, np. jogę lub pilates. Dzięki temu przyśpieszysz metabolizm oraz stracisz trochę tłuszczu. Dobrze również przemyśleć spożywane co dnia potrawy, przede wszystkim ich jakość. Ogranicz mięso jak najmocniej, zastąp je jarzynami a także kaszami. Zamiast słodyczy i słonych snaków wybieraj bakalie, nie tylko zmniejszą tymczasowy głód, dostarczą ci również wielu ważnych substancji odżywczych. Jeżeli smażysz produkty, powinieneś zaopatrzyć się w patelnię grillową, wtedy nie będziesz potrzebował używać tłuszczu. I najistotniejsze - pij dużo wody! Spragniony organizm nie funkcjonuje wydajnie, uczucie pragnienia jest symptomem, że powinieneś mocno się nawodnić. Jeżeli chcesz zauważalnie podnieść jakość własnego życia, musisz wkomponować wymienione nawyki do regularnej rutyny. Nie będzie wymagać to od nas sporo wysiłku, a efekty będą dostrzegalne bardzo szybko..